Згідно із законом "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обмінювати товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, який має чек;
- Товар в оригінальній упаковці зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
- Товар, після покупки якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.
- Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за рахунок покупця.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;
- Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту за фізичною адресою - Київ, вул. Пшенична, 4
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової Пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової Пошти продавцем.