Згідно із законом "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обмінювати товар належної якості.
  2. Повернути товар належної якості.
  3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, який має чек;
  2. Товар в оригінальній упаковці зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
  3. Товар, після покупки якого не минуло 14 днів.

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.
  4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за рахунок покупця.

 

Процедура повернення товару неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;
  4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту за фізичною адресою - Київ, вул. Пшенична, 4

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової Пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової Пошти продавцем.